valentinaflowerstorm

Alla inlägg under augusti 2014

Av Valentina Flowerstorm - 27 augusti 2014 12:26

Hej, hej!


TOBBE LARSSON - ON JOORVIIIK

  TOOOBBBBEEEEEEEEEE   


Maria Moondaughter is back!

But w/ a NEW blog!


Tvita.blogg.se  <---  Klicka där (Eller HÄR ) för att komma till Marias ny blogg   






Aja, C yaa (soon :/ )



Kram Valentina ♥



   MWIHIHIHIHIHIHIHIHI!!

Nej, men bara någt kul xDD

Av Valentina Flowerstorm - 18 augusti 2014 07:55

Hejsan                                                   
         (Om ni vill ha en redigering säg bara till    Breva mig på SSO)


Tar en ganska lång bloggpaus nu..

Hinner inte med både skolan OCH bloggen :3


Dagens YT tips iaf:

För att komma till Madisons kanal klicka HÄR :)



Hayden = Min extra gubbe       

Swagger ^-^



Ses efter att jag spelat nya huvuduppdraget xDD ♥


Kram (:



  Valentina <33

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


Hey!
jag heter Valentina Flowerstorm och är i level 15. Jag driver denna lilla bloggen!

Vill du veta mer om mig?
Klicka där nere!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du en egen häst på riktigt?
 Yes ♥
 Nej, vill inte ha en.
 GIVE ME A HORSE NOOOW D:
 JA! Fast bara på SSO ^_____^
 Jag är ingen hästmänniska.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Håll koll på tiden ;)


Ovido - Quiz & Flashcards