valentinaflowerstorm

Direktlänk till inlägg 10 juli 2014

Inte aktiv pga :/

Av Valentina Flowerstorm - 10 juli 2014 21:10

Hej!

Jag är tyvär inte aktiv pga att jag är ut och reser mycket, och ja detta är ett tidinställt inlägg   

Så ända tills somaren är slut så är jag inte så aktiv   

Meeen, i början på Augusti har jag tänkt börja blogga igen   

Så kolla in här då!


Men nu kommer det lite smått och gott   


Dagens YouTube tips:


Dagens icke sso relevanta tips:


(Kolla in Daniel Norbergs kanal vetja! Klicka HÄR För lite underhållning ;D)



Dagens SSO relevanta tips:


Alice12Winterbell är ju bara för bra på att redigera och sånt! :D     #Rekomenderar



Bilder från SSO kommer senare håller fortfarande på och knäpper screenshots för bildbomen som kommer snart!


 


                                         SNEAK PEAK  




C ya guys  




Love Valentina x




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Valentina Flowerstorm - 27 augusti 2014 12:26

Hej, hej!   TOBBE LARSSON - ON JOORVIIIK   TOOOBBBBEEEEEEEEEE      Maria Moondaughter is back! But w/ a NEW blog!   Tvita.blogg.se  <---  Klicka där (Eller HÄR ) för att komma till Marias ny blogg              Aja, C y...

Av Valentina Flowerstorm - 18 augusti 2014 07:55

Hejsan                                                            (Om ni vill ha en redigering säg bara till    Breva mig på SSO)   Tar en ganska lång bloggpaus nu.. Hinner inte med både skolan OCH bloggen :3   Dagens YT tips iaf: För ...

Av Valentina Flowerstorm - 16 juli 2014 11:17

Hej!Familjen Sunfield har mycket att göra och i denna veckas uppdatering behöver de all hjälp de kan få! Nya dagliga uppdrag:- Som gårdsägare får man ingen semester och de dagliga göromålen tar aldrig slut. Familjen Sunfield skulle behöva din hjälp m...

Av Valentina Flowerstorm - 16 juli 2014 08:57

 Hey här kommer lite random :)        Såå sant xD All cred för bilden ska AliceWinterbell  ha xD   I WANT A FRIPP!          Okej men nue - Jag har dirket inget "samtals ämne" just u :/ Så jag vet inte vad jag ska skriva :P   ...

..

Av Valentina Flowerstorm - 15 juli 2014 21:34


Hej.. Min favorit bloggare MariaMoondaughter har slutat blogga </3       Älskade hennes blogg och kommer breva henne på SSO      ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Min fav...

Sök i bloggen

Presentation


Hey!
jag heter Valentina Flowerstorm och är i level 15. Jag driver denna lilla bloggen!

Vill du veta mer om mig?
Klicka där nere!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du en egen häst på riktigt?
 Yes ♥
 Nej, vill inte ha en.
 GIVE ME A HORSE NOOOW D:
 JA! Fast bara på SSO ^_____^
 Jag är ingen hästmänniska.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Håll koll på tiden ;)


Ovido - Quiz & Flashcards