valentinaflowerstorm

Alla inlägg den 15 juli 2014

..

Av Valentina Flowerstorm - 15 juli 2014 21:34

Hej..

Min favorit bloggare MariaMoondaughter har slutat blogga </3      

Älskade hennes blogg och kommer breva henne på SSO   


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Min favoritbloggare

Absolut bäst

Rolig o snäll

I know she´s not perfect, but she is THE MOST FABOULUS GIRL ON EARTH

Amazin´

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag önskar dig all lycka i framtiden Maria <3

Kram   



 

(Hoppas det inte gjorde något att jag lånade din bild, ställde in inlägget på "Lösenordsskyddat" så ingen annan kan ta din bild   )



Marias video   

Kram Valentina ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hey!
jag heter Valentina Flowerstorm och är i level 15. Jag driver denna lilla bloggen!

Vill du veta mer om mig?
Klicka där nere!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Har du en egen häst på riktigt?
 Yes ♥
 Nej, vill inte ha en.
 GIVE ME A HORSE NOOOW D:
 JA! Fast bara på SSO ^_____^
 Jag är ingen hästmänniska.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Håll koll på tiden ;)


Ovido - Quiz & Flashcards